6. tammikuuta 2012

beginning

Myönnettäköön vaikka heti tähän alkuun että oon tosi nolo näiden blogien kanssa ja tekstin aikaansaaminen on aika vaikean takana..:D 
Yritänpä nyt kuitenkin jotain saada aikaan, tervetuloa lukemaan!


Oon siis pian 16-vuotias tyttö Seinäjoelta päin. Oon nyt lukiossa ekaa vuotta ja ens lukuvuodeksi olis tarkotus lähteä Amerikkaan vaihtoon. Lähtö syksyllä ja järjestönä toimii Explorius. 
Haastattelut, hakupaketit ynnämuut suurimmat paperisodat on onneksi jo takana päin!
Ja kyllä, tiedän että mun lähtöön on vielä semmoset 200 päivää mutta kavereiden innostamana (pakottamana krhm..) alan jo nyt harvakseen kirjotella tänne kuulumisia, fiiliksiä ja jotain muutakin turhuuksia sen minkä ehdin vaikka ehkä tosi aikasta onkin :)




Multa on kysytty monesti että miks just jenkkeihin? No, mulla oli mielessä myös muita vaihtoehtoja kuten Ranska, Iso-Britannia tai joku espanjan kielinen maa. Englantiin verrattuna ranskasta ja espanjasta koituis mulle kuitenki huomattavasti suurempi kielimuuri mikä olis lisänny mun jännitystä entisestään. Olin siis tylsä ja päädyin englanninkieliseen maahan ja niistä parhaalta vaihtoehdolta vaikutti mun mielestä USA, monistakin syistä :) 
Mulla ei oo sinänsä vielä mitään hajua minne päin Amerikkaa oon edes lähössä. Sen takia ootan perhetietoja jo kuumeisesti vaikka tiedän että niitä tuskin kuuluu vielä muutamaan kuukauteen. Aluetoive oli kuitenkin mahdollista tehdä ja nyt toiveikkaana odotetaan että joskos se toteutuis :) Oon kärsimätön!


Kirjottelenpa lisää myöhemmin jos ja kun tulee infoa jostain tai muutenvaan iskee fiilis postailla:> bye!

3 kommenttia:

  1. oon selaillu vaihtari blogeja jo vaik kui pitkää ja nyt löysin jonku ketä lähtee myös jenkkeihi ens syksynä just exploriuksen kautta :) aattelin itekki alottaa tällee etukätee kirjottaa jo vaihtariblogii mut en oo saanu vaa aikaseks... mut taidan jäädä seurailee tätä sun blogii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiva! en oo mäkää hirveen monee exploriuksen kautta lähtevään jenkkivaihtarii viel törmänny joten tosi kiva että eksyit tänne :)
      sitte ku saat kans blogia pystyy nii vinkkaa mulle et voin käydä kans sitte tsekkailees! :)

      Poista