18. helmikuuta 2012

aluetoivomuksia

Moikka! Niin tosiaan en ookkaan teille vielä tainnut mainita mun area wish- lomakkeen sisällöstä sen tarkemmin :-D Tässä aikani kuluksi siis voisin vaikka julkistaa vähän että mitä mä sinne sitte sillon täyttelinkään. USA vaihtareilla oli siis mahdollisuus toivoa ilmasena kolmea osavaltiotoivetta minne haluais ensisijaisesti lähteä, jos palautti virheettömän hakupaketin 31.12 mennessä (paitsi California ja Florida lisämaksusta). Korostan että osavaltiotoiveet sananmukaisesti tosiaan on vaan toiveita, eikä niiden toteutumisesta voida luvata mitään, mutta aina sopii toivoa :-D





Nyt toiveikkaina odotellaan että minne sitä nyt sitten saa lähteä :-) Olisin enemmän ku onnellinen jos joku mun toiveista toteutuis mutta eipä kannata varmaan odotella liikoja ihan vielä :D Eihän se maailma sitte siihen kaadu:)


Viikolla on ollu taas paljo ohjelmaa ja sen ansiosta aika on taas menny toosi nopeesti! Vielä viikko ja sitte vuorossa ansaittu hiihtoloma<3 

Penkkareita ja vanhojen tansseja kattellessa tuli kyllä kieltämättä vähä semmonen fiilis että kyllähän se varmaan ottaa päähän kattoa ku kavereiden rekka sitte parinvuoden päästä lähtee lukion pihasta ja ite jään sinne vielä vuodeksi homehtumaan :D Nojoo, eiköhän se oo sen arvosta :-)




ps. Ilman tarkkaa lähtöpäiväähän tosiaan mahdoton laskea mitään päiviä mitä lähtöön ois vielä jäljellä mutta sanotaanko nyt vaikka näin pyöristettynä että semmoset ehkä 25 viikkoa saattais osua aika lähelle :-)

8 kommenttia:

  1. Sun uus banneri on tosi kiva! :)

    VastaaPoista
  2. heiii uus banneri! jag gillar;)

    VastaaPoista
  3. oiii ihana banneri!! Tiiätki jo mun maantiedon tiadot, mut kuuuuks Hawaji USAan? Oisitko voinu valita hawajin ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos venlu! krhm joo tiedän hyvinki sun mantsataidot..XD joo kuuluu se usaan, mutta ei sitä voinu valita :-DDd idk why :(

      Poista
  4. Moikka! Säkin taidat olla menossa vaihtoon exploriuksen kautta, vai? Mä oon menossa elo/syyskuussa niitten kautta, rupesin tosin tekemään sitä hakemusta vasta tänään :D Mulla kun on just vaikeuksia keksiä et minne päin amerikkaa haluisin, kun noita osavaltioita on niin paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moikka! joo exploriuksen kautta oon menossa ja myöskin elo/syyskuussa :) aijaa, no hakupaketti vaan äkkiä kasaan nii ei oo yhtään myöhästä vielä! :-) jep oli mullaki aikamoinen mietiskely noiden osavaltioiden kans mutta oon kyllä tyytyväinen noihin valintoihin :-D ensi vaan tutustut vähä niihin mitkä olis sun mielestä mielenkiintosimpia ja sitte päätät niistä kolme parasta! ei helppo homma välttämättä ollenkaan, haha:D mutta onnea sulle valintoihin!

      Poista