10. kesäkuuta 2013

We knew this day would come, we knew it all along, how did it come so fast?

Moikkamoi! En oo hetkeen kirjotellu syyna se etta rakas koneeni on rikki :D Kirjotan tassa koulun koneella eli ei oo A:ita ja O:ita pisteiden kera. Hmm mitahan kaikkea tassa on tapahtunu sen jalkeen ku oon viimeksi kirjotellu... Ainakin oli prom, oltiin joukkueen kanssa telttailemassa softball-kentalla, oltiin camping kaveriporukan kanssa, softball -kausi loppui, ollaan oltu uimassa ja muutenvaan makoilemassa rannalla, oli graduation, oon nauttinu lamposista paivista, alottanu pakkauksen, paassa on pyoriny kauheesti ajatuksia kotiin lahdosta ja oon ollu viimesia paiviani amerikan high schoolissa. Outoa ajatella etta taa koko vuosi on nyt oikeesti ihan lopuillaan. Lauantaina kaytiin lentokentalla sanomassa heipat yhdelle tanskalaiselle tytolle joka asui viereisessa kaupungissa ja jonka kanssa ollaan oltu tekemisissa tan vuoden aikana aina silloin talloin ku on tehny mieli jutskailla toisen vaihtarin kanssa. Eilen olin toisen tanskalaisen tyton laksiaisissa, joka lahti tanaan kotiin. Tanaan luvassa yllatyslaksiaiset meidan koulun Brasilialaiselle vaihtarille joka lahtee keskiviikkona kotiin. Ihan outoa etta kaikki lahtee nyt jo kotiin ja mulla on aikaa viela heinakuun toiseen paivaan saakka. Todellisuudessa mulla on vaan alle viikko jaljella taalla itse Oregonissa. Kaks paivaa koulua jaljella, torstaina lahdetaan pariksi viikoksi Californiaan ja tullaan takasin ihan muutamaa paivaa ennen kun mun on aika lahtea takas Suomeen. Sen takia oon yrittany pakata nyt jo, etta saa sitten viimesina paivina keskittya tekemaan jotain muuta. Viime viikkojen yleisin lause on varmaan ollu etta ''we need to hangout before you leave!'', ja todellisuus on se etta en tuu enaa viettaa aikaa jokasen kanssa erikseen ennen lahtoa :(  Varmaan suunnitellaan jonkinnakoset yhteis laksiaiset meidan koulun saksalaisen vaihtarin kanssa jonka kanssa meilla on aika paljon samoja kavereita :) En saa mitenkaan kameralta kuvia tanne tms joten isken tahan kotona vaan pari kannykka kuvaa puhelimesta, sori! (Eli laatu on taas jotain parasta...haha.) Kunhan paasen takaisin Suomeen postailen sitten enemman kuvia viimesilta viikoilta ja Californiasta ku kerkeilen :) 



4 kommenttia:

  1. ää nauti vikoista viikoistas beauty queen :)

    VastaaPoista
  2. jossai postauksessa mainitsit et vaihoit tota sun takastulo päivää ni jouduitko maksamaa ja onnistuuks se helposti? :D
    ja nauti viimisist hetkistä siel ja pidä super hauskaa!:) on ollu ihana seurata sun vaihtovuotta!

    VastaaPoista
  3. päääsitkö kotiin ?????? :D

    VastaaPoista